Neden?

Merhaba!
Her şeyin ilki zordur ya, ben de bu blogu nasil bir yazıyla başlatmam gerektiğini düşünüyorum bir süredir...

Çocuklugumdan beri yazı yazmak bana hep çok keyif verdi. Canım sıkıldığında paarmaklarim ve bir kalemle buyulu dunyalar yaratabiliyor, sinirlar olmadan istedigim her seyi yapabiliyor ve diledigim her ulkeyi gezebiliyordum! Bundan daha harika ne olabilirdi ki?  "Büyüyünce ne olacaksın?" sorularına doktor, öğretmen, hemşire diye cevap veren arkadaşlarıma büyük bir hayretle bakıyor ve bana bu soru her sorulduğunda hiç tereddütsüz "Yazar! Yazar olacağım ben!" diyordum. İlk ve son kitap denememi de yine ilkokul yıllarımda çizgisiz bir ders defterine karalamıştım.
Sonra hayat beni bambaşka yerlere sürükledi. Lisede "TM'ye yönelmelisin, edebiyat okumalısın." diyen edebiyat öğretmenimi dinlemedim ve üniversitede de fizik okudum. Şimdi CERN'de doktorasını tamamlamak üzere olan bir parçacık fiziği doktora öğrencisiyim. Aklımın bir yerinde hep "Uzun zamandır bir şey yazmıyorum." vardı ama her seferinde  "Amaaan kalem kağıt kaçmıyor ya nasıl olsa yazarım." diye düşündüm. Ama öyle değilmiş, insan yazmayı da unutabilitmiş... Bir gün boş bir kağıt ve kalemin başına oturduğumda eskiden sanki kulaklarıma fısıldanırmış gibi gelen ve ellerimi hemen harekete geçiren hikayeleri artık duymadığımı farkettim...

İşte bu blogda tam bu yüzden açıldı! Kendime yazmayı hatırlatmak için!

8 yorum:

  1. Gulcum yazılarını bekliyorum:)) Nasıl follow edecegim? Bir tab bulamadım tıklamak icin.

    YanıtlaSil
  2. Ceren'cim duzenli olarak yazmayi planliyorum, bakalim insallah becerebilirim. Sag tarafta Bu siteye katilin yazan bir kutucuk var oraya tiklarsan takip edebilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Devamını dilerim küçük baykuş. Arada selam çakmak isterseniz, iltura.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. hayirli olsun canim blogun umarim en güzel günlerle en güzel yazilarini paylasirsin.

    YanıtlaSil
  5. yazmak cok guzel

    mutluyken de
    uzngunken de

    paylasmak

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir blog olmuş.Yazmak çok özel bir şey gerçekten.Yeni gördüm bloğunuzu hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kitap Cumhuriyetim, begenmen beni mutlu etti. Hosgeldin!

      Sil