Ofis Manzaraları

Düzenli bir insan olduğumu söyleyemem.
Hatta açık söylemek gerekirse, ben bayağı dağınık bir insanım!
Ofiste de genelde kendi dağınıklığımdan yine kendim bunalıncaya kadar masamda her şeyi her yere atarak çalışmaya devam ederim. Sonra öyle bir an gelir ki ''ÖÖÖöeeeh! Çıldıriciim, her şey her yerde! Bu ne dağınıklık azizim!'' der hummalı bir derleme, toplama, temizleme ritüeline başlarım.

Bugün mesela,  bilgisayarımın başında işlere dalmış çalışırken bir an için kafamı bilgisayarın ekranından kaldırdım ve şu manzarayla karşılaştım:


Kullanılmış peçeteler kendi imparatorluklarını ilan etmiş, kimbilir ne zaman gelmiş mektup zarfları masanın en güzel yerlerine kıvrılmış, kablolar birbiriyle elim sende oynar pozisyondaydı. İşte o anda bir aydınlanma yaşadım ve içimde derinlerde bir yerde sakladığım titiz ev kadını, o derin uykusundan uyandı! Şöyle 10 dakikalık sıkı bir derleme-toplama-silme çalışmasından sonra bakın nasıl oldu masam:


Sonra mı? Sonra o titiz ev kadınını derin uykusuna bir sonraki aydınlanma anına kadar geri yolladım.

19 yorum:

  1. arada bi toparlanmak iyidir , ama sadece arada bir :)) bu arada masadan çok yeşillik dikkatimi çekti.. çok guzel bir çalışma ortamıymışş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sadece arada bir olunca guzel oluyor :)
      Ofisimin manzarasi 4 mevsimde de cok guzel oluyor gercekten, yemyesil cimenler ne isi ya, gel de birazcik hopla ziplla diye beni cagirsa da, kasvetli ve manzarasiz bir odadan iyidir :)

      Sil
  2. Sen yorulma ben gelir toplarım :( Cern'e temizlikçi falan arıyorlar mı :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen buraya gayet bir master öğrencisi olarak gelebilecek konumdasın şu an, yeter ki hedeflerine doğru bir adım at!

      Sil
  3. Masanın üzerindeki manzara değil de pencereden görünen manzaraa ( burada bir hayranlık duyma, bir haz alma, bir mutluluk, bir iltifat içerecek şekilde bir "a" harfi tonlaması hayal edelim :D ).

    Not: Masanın üzeri de topluyken çok güzel ama ya :) ( Başak burcu bildirdi :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonlamanı gayet net anladım :) Fakat o çayırlarda çimenlerde koşamadıktan sonraaaaa :)

      Sil
  4. After hali baya iyi olmuş, ev hanimini daha sık uyandır sen :) artıı bir de pencereden görünen manzara içimi açtı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kadar zor bir sey ki beni icin :) Anca boyle 40 yilda bir... :)

      Sil
  5. Süper olmus canim gelsen de beni de dürtsen ne iyi olur ya ;)
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
  6. Aman Allahım o nasıl güzel ofis. Ofis mi ki o? Peki o ofis ise bizimkiler ne? İşkence odası mı? (Çok kıskandı)
    Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ofisimhakkaten her zaman ayri guzel :) Kisin karlar her yeri kaplamisken baska, sknbaharda, yazin baska :)

      Sil
  7. bendensin!
    ben de oldukça dağınığım ama birden toplamaya başlarım ve önceden yer bulamadığım seyler bile gözümden önün kalkmış gitmiş olur.
    e kızım derim sonra hiç dağıtmasan olmaz mı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Hatta her seferinde, bu sefer titiz davranacagim,, hic bir yeri dagitmayacagim derim. Ama nerdeeeee.

      Sil
  8. ben de çok dağınığımdır yaa.. hele annem odamda bana ait ne varsa bi ton şeyi çöpe atma aşamasına bile girmişti. ama hepsi gerekli şeyler yani ( bana göre )... ama sonraları insan tek başına yaşayıpta eve misafir çağırınca anlıyor düzenli yaşamı :)

    bana da beklerim.

    www.insanyavrusu.com

    YanıtlaSil
  9. hihiiii aferin sanaaa bi daakine kadaaar.
    :)

    YanıtlaSil
  10. masa derlenip toplaninca disardaki manzara da toparlanmis :)

    YanıtlaSil
  11. :=))) Toplanınca çok daha iyi olmuş, ellerine sağlık.
    Blogunu takibe aldım, bana da beklerim sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil